جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 36167
تاریخ انتشار: 16 ارديبهشت 1396 23:54
رئال مادرید در نبود ستاره پرتغالی اش نتایج بهتری کسب کرده و گل های بیشتری به ثمر رسانده است.
به گزارش ایسنا و به نقل  از آس، رئال مادرید امشب (شنبه) در هفته سی و ششم لالیگا به مصاف گرانادا می‌رود.

زین الدین زیدان فهرست ۱۸ نفره تیمش را برای این بازی اعلام کرد اما بازهم نام کریستیانو رونالدو در آن دیده نمی‌شود. سرمربی مادرید یک بار دیگر به مهاجم پرتغالی تیمش استراحت داد. این چهارمین بازی پیاپی خارج از خانه است که زیدان از این بازیکن استفاده نمی‌کند.

با این حال هواداران مادرید نگران این موضوع نیستند چون تیم‌شان در نبود مهاجم پرتغالی نتایج درخشانی کسب کرده است. رونالدو در این فصل هشت بازی را در لالیگا از دست داده که همه با پیروزی سفیدپوشان به پایان رسیده است. این مهاجم مادرید در سه بازی اخیر خارج از خانه حضور نداشت اما هم‌تیمی‌هایش توانستند ۱۳ گل به ثمر برسانند. مادرید سه پیروزی برابر لگانس (۲-۴)، اسپورتینگ خیخون (۲-۳) و دپورتیوو لاکرونیا (۲-۶) به دست آورد.

پیش از این رونالدو پنج بازی را در لالیگا از دست داده بود که تنها در یک دیدار (بازی رفت برابر دپورتیوو) به خاطر تصمیمات فنی از ترکیب کنار گذاشته شد. همه این پنج بازی با برد شاگردان زیدان به پایان رسید.

علاوه بر این، سفیدپوشان در نبود ستاره تیم‌شان در گلزنی مشکلی ندارند. مادرید در هشت بازی بدون رونالدو ۲۷ گل به ثمر رساند و میانگین گل‌هایش را به ۳.۳ رساند. این آمار فاصله قابل توجهی با میانگین گل های مادرید (۲.۷) در این فصل دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر