پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 35951
تاریخ انتشار: 10 ارديبهشت 1396 12:17
قتل مدیر شبکه جم در دفتر کارش در ترکیه

سعید کریمیان کشته شد

سعید کریمیان مدیر شبکه جم تی وی در دفتر کارش در استانبول به قتل رسید.
راه امروز: کارمندان شبکه جم در آنتالیا  و خانواده کریمیان این خبر را تایید کردند. خبرگزاری آناتولی در گزارشی اعلام کرده است که این حادثه در خیابان آیازاغای منطقه ساری‌یر استانبول رخ داده است. براساس این گزارش او توسط یک گروه مسلح نقاب دار به قتل رسیده است.
 سعید کریمیان کشته شد
 مهاجمان، خودروی خود را در منطقه کمربورغاز استانبول آتش زدند. گفته می شود دست کم دو گلوله به سر کریمیان شليک شده است و يک نفر هم که همراهش بوده، كشته شده است.
 
براساس اخبار همراه سعید کریمیان شریک اش بوده است، خبرگزاری آناتولی اعلام کرده است که او نیز تابعیت ایرانی دارد.
 سعید کریمیان کشته شد
تصویری از خودرو ضاربان
پلیس ترکیه تاکنون رسما درباره این حمله توضیحی نداده است.  اما روزنامه حریت گزارش داده است: «پليس به شهردار منطقه ساريير گفته است طبق برآورد اوليه به احتمال قوى مساله "بده بستان" انگيزه قتل سعيد كريميان بوده است.»
 
قتل مدیر جم بازتاب گسترده ای در رسانه ها و فضای مجازی داشته است اما شبکه GEM بعد از گذشت چند ساعت هنوز به قتل سعید کریمیان (مدیر این شبکه) واکنش نشان نداده و در حال پخش برنامه های عادی خود است.
سعید کریمیان کشته شد
 
مجموعه شبکه‌های تلویزیونی جِم در سال ۲۰۰۶ با هدف پخش برنامه‌های سرگرمی راه‌اندازی شده است.

پخش سریال‌های تلویزیونی یکی از بخش‌های پربیننده جِم تی‌وی است اما این گروه رسانه‌ای در سال‌های اخیر وارد عرصه تولید فیلم و سریال هم شده و چند مجموعه تلویزیونی با حضور بازیگران نام آشنای ایرانی هم تهیه و پخش کرده است.
سعید کریمیان کشته شد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر