پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 35829
تاریخ انتشار: 06 ارديبهشت 1396 18:50
‌معاون سیاسی فرمانداری رشت با بیان اینکه منافع محلی مردم در گرو انتخابات شوراهاست، گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان رشت دو ماه قبل از فرارسیدن سالجاری مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کرده است.

ر‌اه امروز: معاون سیاسی فرمانداری رشت با بیان اینکه منافع محلی مردم در گرو انتخابات شوراهاست، گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان رشت دو ماه قبل از فرارسیدن سالجاری مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کرده است.

‌علی وارسته، در خصوص آمادگی فرمانداری رشت برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه، اظهار کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان رشت دو ماه قبل از فرارسیدن سالجاری مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کرده است.

وی افزود: 2 هزار و 107 نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان رشت ثبت نام کردند؛ از این تعداد 506 نفر در شهرهای رشت کاندید شدند که از این تعداد فقط 352 نفر در خود شهر رشت ثبت نام کردند؛ این نشان می دهد که شاهد مشارکت بالایی از سوی کاندیدای ثبت نامی در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا هستیم.

وارسته با بیان اینکه منافع محلی مردم در گرو انتخابات شوراهاست، تصریح کرد: همزمان با انتخابات شوراها، انتخابات ریاست جمهوری هم داریم که در سطح ملی برای ما یک امتیاز است و ما از این فرصت می توانیم در سطح ملی و حتی بین المللی در گفت گوهای و تعاملات خارجی اثرگذار باشیم.

معاون سیاسی فرمانداری رشت بیان کرد: در دهمین دوره انتخابات مجلس شاهد مشارکت بیش از 60 درصدی مردم بودیم لذا به نظر می رسد با روندی که داریم شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو خواهیم بود. 
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر