جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 35674
تاریخ انتشار: 01 ارديبهشت 1396 19:00
در جلسه حزب اتحاد ملت تاکید شد: شفافیت در روند غربالگری، موجب اعتماد مردم به لیست اصلاح‌طلبان می‌شود.
راه امروز: در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی بر ضرورت توجه به شاخصه‌های اصلاح‌طلبی در لیست نهایی شورای عالی سیاستگ‌ذاری تاکید شد.

در این جلسه اعضاء شورای مرکزی پس از استماع گزارشات مبسوط مربوط به راه اندازی و فعالیت های ستادهای انتخاباتی حزب در مرکز و استانها و نیز ستاد انتخاباتی شورای‌عالی سیاستگذاری در تهران بر همکاری و هماهنگی ستادهای حزب با ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در مرکز و استانها و نیز ستاد انتخاباتی شورای‌عالی سیاستگذاری در تهران و ستادهای اصلاح‌طلبان در استانها تاکید کردند.

اعضاء شورا همچنین از سازوکار طراحی شده برای بررسی و غربالگری فرم های پرشده توسط نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران که رقم آن از هفتصد فراتر رفته است اظهار خشنودی نموده و شفافیت این روند را موجب فزونی اعتماد مردم به لیست نهایی برشمردند.

در همین راستا اعضای شورای مرکزی حزب از نامه ۹ فعال اصلاح طلب به دکتر عارف به عنوان رئیس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، که در آن بر اعمال دقیق معیارها و شفافیت روند اعمال آنها تاکید شده است استقبال کردند. اعضاء شورای مرکزی سپس به بحث در مورد فضای انتخابات پس از ثبت نام نامزدها و تحلیل شرایط پرداختند. اعضاء شورای مرکزی با توجه به انسجام اصلاح طلبان و حامیان دولت شرایط را برای آنها جهت کسب پیروزی در هر دو انتخابات پیش رو مطلوب ارزیابی کردند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر