شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 34989
تاریخ انتشار: 04 فروردين 1396 13:49
ماموریت لاریجانی به روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس

ارایه برنامه های منسجم برای تحقق اقتصاد مقاومتی

رییس مجلس شورای اسلامی به روسای 6 کمیسیون اقتصادی و رییس مرکز پژوهش های مجلس ماموریت داد تا در زمینه ارایه برنامه های منسجم به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال اقدام کنند.
راه امروز: علی لاریجانی در گفت وگوی تلفنی با عزیز اکبریان، فریدون حسنوند، علی محمد شاعری، حمیدرضا فولادگر، غلامرضا تاجگردون، محمدرضا رضایی کوچی و کاظم جلالی روسای کمیسیون های صنایع و معادن، انرژی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی، برنامه، بودجه و محاسبات، عمران و رییس مرکز پژوهش های مجلس ماموریت داد، تا ضمن بررسی موضوع های مختلف پیرامون اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال که در بیانات رهبر معظم انقلاب در روز یکم فروردین مطرح فرمودند، به ارایه برنامه های منسجم برای تحقق راهبردی و عملیاتی شدن آنها اقدام کنند .
لاریجانی تاکید کرد: کمیسیون های یاد شده باید با برنامه ریزی و در کوتاه ترین زمان، با برگزاری جلسات فشرده ای نسبت به بررسی این موضوع ها اقدام و نتایج آن را به اطلاع ملت شریف ایران برسانند.
به گزارش خانه ملت، رییس مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نقش پراهمیت مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در حوزه های مطالعاتی و کارشناسی دقیق موضوع ها به رییس این مرکز ماموریت داد تا با حضور استادان ،صاحبنظران و منتقدان جلساتی را برای برنامه ریزی و ارایه نقطه نظرات مشورتی به نمایندگان مجلس برگزار کند.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1396 هجری شمسی با آرزوی سالی همراه با برکت، امنیت و رفاه برای مردم ایران و مسلمانان جهان، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال» نامگذاری کردند. 
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر