سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: 34506
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1395 15:30
علی دایی و تیمش که برای خط دفاعی نصفه و نیمه پرسپولیس نقشه های زیادی در سر داشتند در دقیقه 4 با اخراج صفرزایی تمام برنامه های خود را نقش بر آب دیدند و تا پایان دیدار هم نتوانستند از شوک این اتفاق خارج شوند.​​​​​​​
به گزارش «ورزش سه»، برانکو که در روزهای گذشته با بدشانسی، تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را از دست داده بود در همان دقایق ابتدایی دیدار برابر نفت ، با اشتباه دروازه بان این تیم حدود 90 دقیقه با یک بازیکن بیشتر برابر حریف صف آرایی کرد.  در کنار این خوش اقبالی پروفسور ، شاگردان او تعداد زیادی موقعیت گل را با بدشانسی از دست دادند تا پیروزی سرخ پوشان پر رنگ تر نشود. 
 در حالی که تصور میشد تیم پرسپولیس به دلیل انبوهی از غایبین و دیدارهای پرفشار آسیایی و همچنین حواشی به وجود آمده در اردوی این تیم یکی از سخت ترین دیدارهای خود را پیش رو داشته باشد، به راحتی و با یک اشتباه بازیکن حریف توانست سه امتیاز دیدار را برای خود کند. این در حالی است که سایر رقبای سرخ پوشان نیز در دیدارهای خود امتیاز از دست داده بودند تا در هفته ای که کارشناسان پیش بینی می کردند فاصله ی امتیازات سرخ پوشان با رقبا کمتر شود، تمام معادلات بالعکس رخ دهد. 
اگر چه شاگردان برانکو با بدشانسی های زیادی پای به دیدار نفت گذاشته بودند اما یک خوش شانسی در ابتدای دیدار پیروزی شیرینی را برای آنها رقم زد. برای کسب عنوان قهرمانی مقداری شانس هم لازمه کار است و دیدار برابر نفت همان بزنگاهی بود که مقداری شانس نیز به کمک سرخ پوشان آمد.
 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر