چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 34448
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395 14:01
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از بازگشت رامین رضائیان به تمرین این تیم خبر داد.
راه امروز: کاشانی گفت: از رضائیان خواهش کردم درسش را بخواند و به تحصیلاتش ادامه بدهد.
جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر، به جلسه روز گذشته اش با رامین رضائیان و توصیه اش به این بازیکن پرداخت و اعلام کرد باوجود مشکلات ایجاد شده طی چند روز گذشته، رامین به تمرینات پرسپولیس بر می گردد. رئیس هیات مدیره پرسپولیس همچنین تاکید کرد بازیکنان باید طوری باشند که اگر به آنها سیلی هم زده شود، دست طرف مقابل را ببوسند!

مشروح گفتگوی کاشانی در زیر می آید:

 آقای کاشانی! آیا صحت دارد رامین رضائیان با کسر از قرارداد به تمرین پرسپولیس بر می گردد؟ حدودا چه میزان از قرارداد رامین کسر می شود؟

- جعفر کاشانی: کم کردن قرارداد که حدود ندارد. همه اینها اعضای یک خانواده هستند. ممکن است این مسائل در هر خانواده ای رخ بدهد. ان شاءالله که حل می شود. این مسائل همیشه بوده و در آینده هم خواهد بود. زمان ما هم این اتفاقات می افتاد و بازیکنان با هم حرفشان می شد ولی نباید بغرنج شود. بازیکنان باید هدایت شوند.

* در جلسه شما با رامین رضائیان چه گذشت؟

- من روز گذشته از رامین رضائیان هم خواهش کردم برود درسش را بخواند و به تحصیلاتش ادامه بدهد. آرزوی من این است که همه تحصیل کنند. البته تحصیلات فقط آکادمیک نیست و به کتاب خواندن، مطالعه کردن و آگاهی از شرایط اطراف هم بر می گردد. وظیفه من این نیست که به بازیکنان بگویم چطور توپ را نگه دارند و یا چطور پاس بدهند. وظیفه من این است که آنها را با این حرفها راهنمایی کنم. مسائل فنی برای یک بازیکن کافی نیست. باید فرهنگ اجتماعی بازیکن بالا برود.

* خیلی ها رامین رضائیان را با شیث رضایی و حاشیه هایی که برای پرسپولیس ایجاد می کرد، مقایسه می کنند. آیا با این مقایسه ها موافقید؟

- من وارد این مسائل نمی شوم. هر شخصی مسائل ذاتی خودش را دارد. بازیکن پرسپولیس می تواند فرهنگ ساز باشد. این بچه ها باید شرایط حضور در این تیم را داشته باشند.

* گویا روز گذشته با پدر رامین رضائیان هم صحبت کردید؟

- بله، من با پدر رامین هم حرف زدم. اینها از قدیمی ها هستند که طرفدار پرسپولیس بوده اند و خانواده لطیف و ظریفی هستند. برای همین است که به من الزام می شود با این بازیکنان مثل اولاد صحبت کنم.

* آیا صحبتهای شما نتیجه ای هم خواهد داشت؟

- بازیکنان پرسپولیس باید بدانند اگر حتی کسی سیلی به گوششان زد، جوابش را ندهند. آنها حتی باید بلند شوند و دست طرف روبرو را ببوسند! این رفتار از بازیکنان پرسپولیس انتظار می رود. مگر زمان ما این اینگونه نبود؟

* رفتار بازیکنان در زمان شما چطور بود؟

- به عنوان مثال در باشگاه شاهین دکتر اکرامی به ما یاد می داد که اگر اوت برای حریف اعلام شده، توپ را برای بازیکنان تیم مقابل بیاوریم. اگر بازیکنان حریف تنه می زدند و زمین می خوردیم، بلند می شدیم و با آنها دست می دادیم. با این کار، بازیکنان ارزش خود را بالا می برند.

* با این حساب آیا رامین رضائیان بعد از بازی با نفت یعنی فردا به تمرین بر می گردد؟

- ان شاءالله بر می گردد. در یک خانواده بزرگ این مسائل پیش می آید. مدیریت منسجم باشگاه باید این بازیکنان را به هم وصل کند و آنها هم حرمت همدیگر را نگه دارند.

* برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده بود از نظر فنی نیازی به رضائیان ندارد. با بازگشت این بازیکن، تکلیف تصمیم برانکو چه می شود؟

- اینطور نیست. برانکو هم در اختیار باشگاه است. همه این مسائل در چارچوب نظام باشگاه حل می شود. باید سعی کرد در آینده کمترین مشکلات ایجاد شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر