جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 34361
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1395 15:36
گفته مى شود كى‌روش سرمربی تیم‌ملی طی نامه‌ای که به دست فدراسیون فوتبال رسانده، اعلام کرده با قدرت به کار خودش ادامه خواهد داد.
 در حالیکه این روزها رسانه‌های خارجی مدام خبر از پایان کار کی‌روش با تیم‌ملی و حضور او در تیم‌مای آفریقای جنوبی‌ می‌دهند، نامه‌ای که او به فدراسیون فوتبال فرستاده، خبر از اتفاق دیگری می‌دهد. بسیاری از رسانه‌های کشور آمریکا حتی از این گفتند که کی‌روش طی ۲۴ ساعته آینده به عنوان سرمربی تیم‌ملی کشورشان انتخاب می‌شود. 

صفحه رسمی توئیتر فدراسیون فوتبال آفریقا هم اعلام کرده که به دلیل الزام حضور سرمربی این تیم در کنفرانس خبری، نام این مربی هفته آینده اعلام خواهد شد. این توئیت هم شائبه‌های زیادی را به وجود آورد. البته در این بین همه می‌داند حرف خودش کی‌روش می‌تواند مستندترین دلیل برای رجوع باشد. سرمربی تیم‌ملی طی نامه‌ای که به دست فدراسیون رسانده، اعلام کرده با قدرت به کار خودش ادامه خواهد داد. ضمن اینکه کی‌روش از پایان اختلافات با برانکو و دعوت پرسپولیسی‌ها نیز خبر داده است. در هر حال بالاخره تلاش‌های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش جواب داده و انگار کی‌روش دوباره قصد دارد مثل قبل به کارش در تیم‌ملی ادامه دهد. تیم ایران از روز ۲۲ اسفند استارت پر قدرتی خواهد زد تا برای دیدارهای بسیار حساس مقابل قطر و چین در مقدماتی جام‌جهانی کاملا آماده شود.

کارلوس حتی برای بازی عراق هم به فدراسیون فوتبال اوکی داده و بدین ترتیب جایی نمی رود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر