جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 34061
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1395 13:12
شیخ حسین الدیهی در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این کنفرانس ابراز امیدواری کرد که نتایج کنفرانس موفقیت آمیز باشد.
راه امروز: نائب رئیس جمعیت وفاق بحرین تاکید کرد: ملت ستمدیده بحرین هیچ وقت فلسطین را فراموش نکرده است.

شیخ حسین الدیهی در ششمین کنفرانس بین المللی  حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این کنفرانس ابراز امیدواری کرد که نتایج کنفرانس موفقیت آمیز باشد.

وی افزود: از ملت ستم دیده بحرین با شما سخن می گویم ملتی که با مشکلات بسیاری مواجه بوده اما هیچ وقت فلسطین را فراموش نکرده است. امت اسلام همواره علیه لابی های جهانی بوده که حامی رژی صهیونیستی بوده اند و حمایت های سیاسی، اقتصادی و نظامی به این رژیم کرده اند.

نائب رئیس جمعیت وفاق بحرین اظهار کرد: پارلمان بحرین که یک پارلمان غیر منتخب است و متاسفانه دولتش همواره حامی اسرائیل بوده و به ملت فلسطین پشت کرده، اما ملت بحرین مخالف عادی سازی روابط است و از رژیم صهیونیستی گدایی نخواهد کرد و اجازه نمی دهد این رژیم نفوذ خود را اعمال کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر به ملت بحرین اجازه سیاسی داده شود آنطور که باید و شاید از فلسطین سخن بگویند حتما صدای بلندی را خواهند شنید زیرا این ملت تجمع های زیادی را درباره فلسطین برگزار کرده است.

نائب رئیس جمعیت وفاق بحرین ادامه داد: سیاست دولت بحرین مشابه سیاست رژیم صهیونیستی است و آنها هم دریاها را حتی به سرقت برده‌اند، حتی در زمینه فعالیت‌های تجاری به دنبال سیاست های نژاد پرستانه خود هستند و اقدام به حذف دیگران می کنند.

وی ادامه داد: از سال 2011 تاکنون 15 هزار بحرینی روانه زندان شده و به شدت شکنجه می شوند که از میان اینها ده ها تن از علما و  شخصیت‌های آکادمیک بحرین هستند.

وی با بیان اینکه فهرست بلندی از سیاست های رژیم صهیونیستی و رژیم بحرین داریم گفت: رژیم بحرین بارها کارهای دینی را هدف قرار داده و همه روزه به منازل ملت بحرین یورش می برد تاکنون نیز بالغ بر 12 هزار منزل شهروندان بحرینی مورد یورش قرار گرفته است.

نائب رئیس وفاق بحرین با بیان اینکه ملت بحرین مانند ملت فلسطین به انتفاضه خود ادامه می دهد گفت: ملت بحرین در دهه های 20، 30 ، 50 و 60 میلادی و همچنین دهه 90 انتفاضه داشته و علی رغم همه چالش ها نسبت به مساله نخستین خود فلسطین پایبند است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر