پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: 33431
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1395 18:29
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است پرسپولیس بهتر از تراکتورسازی بازی کرده و پیروزی حقش بود.
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد:‌ همه از این بازی لذت بردند. واقعیت این است پرسپولیس از ما خیلی بهتر بود. ما هم ۱۰ بازیکن‌مان را نداشتیم. وی افزود: قرار نبود از بازیکن مصدوم در بازی امروز استفاده کنیم. دو سه بازیکن‌مان هم محروم شدند اما در مجموع بازی زیبایی بود و همه لذت بردند. امروز ۸-۹ یار اصلی ما در زمین حضور نداشتند.
سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: بازیکنانی مثل ایران پوریان و شهرام محمدی در زمین حضور فیزیکی داشتند اما در واقع در زمین نبودند چرا که آن‌ها مدتی را با ما تمرین نمی‌کردند و ما از آن‌ها خواهش کردیم امروز بازی کنند و از آن‌ها تشکر هم می‌کنم.
سرمربی تراکتورسازی درباره رای فیفا به محرومیت این تیم در پنجره نقل و انتقالات ادامه داد: فکر نمی‌کنم رای صادر شده تغییر کند. پنجره نقل و انتقالات بسته شد و ما باید با همین ظرفیت ادامه دهیم.
وی درباره داوری گفت: به جز صحنه اول که کارشناسان باید آن را قضاوت کنند، به گروه داوری تبریک می‌گویم زیرا قضاوت خوبی را داشتند. پرسپولیس بهتر از ما بود و توانست با پیروزی مقابل ما، فاصله امتیازی‌اش را زیاد کند و ما از کورس عقب افتادیم و به آن‌ها تبریک می‌گویم.
به گزارش ایسنا، قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی هم گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. یکی از بهترین بازی‌های فوتبال ایران در دوران حضور من بود. آن‌ها خیلی از ما بهتر بازی کردند. به این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم ولی ما چند اشتباه داشته‌ایم که از سوی بازیکنان بزرگ ما سر زد. نوری و بنگر این اشتباهات را انجام دادند. در مجموع پرسپولیس لیاقت برد را داشت.

وی ادامه داد: به گروه داوری خسته‌نباشید می‌گویم اما گل اول پرسپولیس آفساید بود و بیرانوند هم روی حاتمی خطای پنالتی کرد اما در مجموع درباره گل اول برابر پرسپولیس در آن دقیقه و در شرایطی که بازیکنان زیادی را از دست داده بودیم خیلی سخت بود. از تیم پزشکی‌مان خواهش کردیم که مصدومان را سریع‌تر برسانند تا ۱۱ نفر را برای بازی جور کنیم. ما دیشب ناگهان سه نفر را از ترکیب‌مان از دست دادیم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: بعد از گل دوم هم توانستیم خوب بازی کنیم اما گل سوم را خوردیم. برانکو هم تیم خوبی را ساخته است.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌های یک هفته اخیر بازیکنان تیمش درباره پرسپولیس گفت: من اصلا مطبوعات را نمی‌خوانم.

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در این لحظه گفت: هیچ بازیکنی مصاحبه نکرده است و تمام صحبت‌های باشگاه، مبنی بر این بوده که عدالت درباره بازی‌های پرسپولیس و تراکتور رعایت شود وگرنه هیچ بازیکنی صحبت نکرد. باشگاه هم هیچ بحثی درباره دست‌های پشت پرده نداشته است.
در ادامه قلعه‌نویی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: شانس ما خیلی ضعیف شد. مخصوصا با این شرایطی که برای بازیکنان‌مان پیش آمد. شانس قهرمانی پرسپولیس خیلی بیشتر است ولی ما راه‌مان را پیش می‌رویم و به بازی‌ها ادامه می‌دهیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. از فردا به فکر بازی‌ بعدی‌مان خواهیم بود.

در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید با از دست دادن چند بازیکن به دلیل محرومیت فیفا تراکتورسازی قبل از بازی با پرسپولیس شکست خورده بود. آیا توانسته‌اید حاشیه‌های تیم را جمع کنید و برای آینده لیگ چه برنامه‌ای دارید؟ که او پاسخ داد: این مسئله از نظر روحی روانی به تیم ما لطمه زد اما از طرفی ما برای عالیشاه و نوراللهی ناراحتیم چون سرباز هستند و نمی‌دانم قانون چه سرنوشتی برایشان رقم می‌زند. ما قرار نبود شهرام گودرزی و ایران پوریان و محمدی را وارد زمین کنیم. در نهایت مجبور شدیم سیستم بازی‌مان را عوض کنیم. البته اگر گل اول پرسپولیس مردود می‌شد شاید روند بازی طور دیگری پیش می‌رفت. ما مجموعا ۸ نفر داشتیم که شرایط کامل بازی را داشتند.

او ادامه داد: ناراحت این باخت هستیم و از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم. از فردا به فکر بازی بعدی خواهیم بود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره شیوه هجومی تیمش گفت: من هر کجا که بودم در کشاورز، برق، استقلال اهواز و هرجای دیگر فقط به فکر بازی هجومی هستم. امروز هم برای سه امتیاز آمده بودیم. با توجه به اینکه به مشکل خورده بودیم اما شیوه تیم را هجومی‌تر کردیم. همه از این بازی لذت بردند. ما دنبال اینکه یک امتیاز بگیریم و ادا دربیاوریم نیستم. حتی به بازیکنانم که قبلا در پرسپولیس بودند گفتم که هیچ مصاحبه‌ای نکنند و قبل از بازی حتما پیش برانکو بروند.

در ادامه خبرنگار دیگری درباره مصاحبه تکسیرا مربی تراکتورسازی پرسید. این بار هم مدیر رسانه‌ای این تیم گفت: مصاحبه مربی ما در پاسخ به امیر عابدینی بوده است.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌های کی‌روش درباره بازیکنان پرسپولیس گفت: ما باید به شاد کردن مردم فکر کنیم. ما هزاران سال فرهنگ و تمدن داریم. یک سری مدیریت‌ها باعث شده که به این روز بیفتیم. ۴۰ سال پیش لیگ ما یعنی لیگ تخت جمشید مثل بوندسلیگا بود. حتی تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی، زمین اختصاصی داشتند. هدف همه ما باید این باشد که به ایران و ملت بزرگش احترام بگذاریم. این مسائل باید حل شود. در اسفندماه هم تیم ملی درگیر بازی‌هاست و هم پرسپولیس. به هر حال در دعوا هر طرف یک حرفی می‌زند. به نظرم بازیکنان پرسپولیس امروز خیلی خوب دویدند. ان‌شاءالله وحدتی پیش بیاید، استقلال هم سه‌شنبه ببرد تا سهمیه ایران حفظ شود و تیم ملی هم برای اولین بار دو بار پشت سر هم به جام جهانی برود.

او ادامه داد: ما ملت بزرگی هستیم و این تغییر و تحولات باعث شده به این روز بیفتیم و گرنه تیم‌های ما باید به رده‌های بالای آسیا برسند.

قلعه‌نویی درباره مسبب مشکلاتی که برای باشگاهش رخ داده است گفت: امیر قلعه‌نویی! زمانی که استقلال هم لیستش را به آسیا نفرستاد یک سری کسانی که لقمه‌شان مشکل داشت آن لیست را به گردن من انداختند. مقصر باید شناسایی شود و مسائل را آسیب‌شناسی کنیم. ایراد از جای دیگری است.

وی درباره صحبت‌های حاتمی مبنی بر لجن بودن فوتبال ایران، گفت: او نباید اینگونه صحبت کند و در آینده با او حرف خواهم زد. من فقط دو روز قبل از این دیدار به بازیکنان گفتم مصاحبه کنید اما در مورد تیم حریف حرفی نزنید. یقینا از کورس جا مانده‌ایم اما از فردا به فکر دیدار با ذوب آهن هستیم.

قلعه‌نویی درباره محرومیت نوراللهی و عالیشاه نیز گفت: من از دیشب برای این دو بسیار ناراحتم زیرا این بندگان خدا با هزار امید و برای کمک به تیم آمده بودند. نمی‌دانم قانون برای آنها چگونه تعریف شده است اما برایشان تاسف می‌خورم. البته هاشم بیگ‌زاده نیز محروم شد و برای او ناراحتم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر