پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 33430
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1395 18:22
برانکو ایوانکوویچ پس از برد پرگل مقابل تراکتورسازی درباره این دیدار اظهار کرد: بازی با نتیجه ۳ بر صفر به اتمام رسید. خوشحالیم که توانستیم با این برد پرگل تماشاگران خود را شاد کنیم. این یک داربی واقعی بود.
راه امروز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش یک داربی واقعی را برده است.  برانکو ایوانکوویچ پس از برد پرگل مقابل تراکتورسازی درباره این دیدار اظهار کرد: بازی با نتیجه ۳ بر صفر به اتمام رسید. خوشحالیم که توانستیم با این برد پرگل تماشاگران خود را شاد کنیم. این یک داربی واقعی بود. این پیروزی چیزی بود که یک مربی را خوشحال می‌کند و توانستیم با استحقاق و شایستگی تمام، برنده این دیدار باشیم.

وی ادامه داد: این پیروزی برای ما حکم ۴ امتیاز داشت. می‌دانیم تراکتورسازی با مشکل بزرگی روبه‌رو است و من قلعه نویی را درک می‌کنم اما ما می‌خواهیم نشان بدهیم که در زمین بهترین هستیم و می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.

برانکو درباره شرایط بازی نیز گفت: طبیعی است که زدن گل در ابتدای بازی می‌تواند شوکی برای حریف باشد و همین باعث شد به ما اعتماد به نفس بدهد. مهم تر از همه چیز این بود که بازیکنان ما روند کار را از دست ندادند و اصلا شل نشدند. بازیکنان من می‌دانستند که اگر کوتاهی کنند کار خطرناک می‌شود. ۹۳ دقیقه با نظم ادامه کار کردند ومن باید به همه تبریک بگویم.

او ادامه داد: هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما یک اختلاف امتیاز خوب نسبت به تیم های دیگر داریم اما نمی‌توانیم برای قهرمانی مطمئن باشیم.

برانکو در پایان گفت: درباره غیبت کمال کامیابی نیا در داربی نیز گفت: فردا درباره این موضوع تصمیم خواهیم گرفت.

برانکو در ادامه درباره بازی گفت: طبیعی است که امروز همه ما از این برد بزرگ آن هم در این داربی بزرگ و برابر این هواداران خوشحالیم. همه دیدیم و از بازی لذت بردیم. خیلی کم پیش می‌آید که داربی اینقدر جذاب باشد. این خوش‌شانسی ما هم بود که سه بر صفر بازی را ببریم. در تمام طول بازی بهتر از حریف بودیم و این از همه مهم‌تر است، این است که خواستیم در زمین ورزش نشان دهیم که بهتریم.

او ادامه داد: از طریق بازی در زمین می‌خواهیم قهرمان شویم. به بازیکنانم به خاطر جنگندگی‌شان تبریک می‌گویم. قهرمان واقعی آن‌ها هستند. همین طور هواداران که در کل فصل یار دوازدهم ما بودند. خوشحالم که امروز به آن‌ها شادی را هدیه کردیم.

برانکو درباره جایگزین کامیابی‌نیا در داربی پایتخت گفت: این خطری بود که ما را تهدید می‌کرد. همیشه گفته‌ام که ما صرفه‌جویی نمی‌کنیم و هر بازیکنی تمام تلاشش را می‌کند و کاری ندارد که بازی بعد چه اتفاقی می‌افتد. البته این مسئله برای ما محدودیت ایجاد کرده اما امیدوارم راه حلی برایش پیدا کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در پاسخ به سوالی کنایه‌آمیز درباره صحبت‌های کی‌روش درباره اضافه وزن پرسپولیسی‌ها گفت: نمی‌خواهم درباره این چیزها حرف بزنم. می‌خواهم از این برد لذت ببریم. ما و هواداران‌مان با هم شادی می‌کنیم چون امروز روز ورزشی بسیار خوبی داشتیم. برد امروز برای ما 4 امتیاز داشت. اگر امتیازها در پایان فصل یکی باشد، بازی رودررو حساب می‌شود. هدف‌ ما کسب بیشترین امتیاز و قهرمانی است.

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید آیا بهتر نبود در اواخر بازی بازیکنان در خطر محرومیت را از بازی بیرون بکشد که او پاسخ داد: این می‌توانست یک ایده باشد اما اخراج کمال 5 دقیقه قبل از پایان بازی رخ داد. ما انتظار داشتیم بازی با آرامش به پایان برسد اما نمی‌دانیم چه شد که این اتفاق رخ داد. به هر حال این سرنوشت است و پیش می‌آید.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره محل بازی فرشاد احمدزاده هم گفت: آنچه برای ما مهم است، این است که بین چپ و راست تیم تعادل ایجاد کنیم. بازیکن چپ پا نداشتیم. فرشاد بازیکن عاقل و مسئولیت‌پذیری است و بعد از مصدومیت ربیع‌خواه، خوشحالم که صادق محرمی هم سه بازی خوب انجام داد. حریف هم بازیکنان خطرناکی داشت. گودرزی، ادینیو و ابراهیمی و همین طور ایران‌پوریان که تهاجمی‌تر است در تیم حریف بازی می‌کردند. هدف اصلی ما این بود که بازی را به حریف تحمیل کنیم. می‌خواستیم کار تهاجمی را از عقب‌تر شروع کنیم و مهاجمان حریف را هم خنثی کنیم. برای همین فرشاد را در خط دفاع به کار بردیم. خوشحالم که گل نخوردیم و دفاع ما خوب عمل کرد.

او درباره دیدار هفته‌ آینده تیمش برابر استقلال هم گفت: داربی پیش روی ماست. بعد از چند برد پیاپی، به استقبال آن بازی می‌رویم. برد امروز هم روحیه ما را بالاتر برده است. همیشه یادآوری کرده‌ام که در داربی مهم نیست کدام تیم در کجای جدول قرار دارد. این یک بازی خاص است و برنده‌ای از پیش تعیین شده نداریم. می‌دانیم چه چیزی در انتظارمان است. استقلال هم انگیزه دارد و بعد از چند بردی که داشته، انگیزه بالایی دارند. امیدوارم این تیم سه‌شنبه هم برابر السد پیروز شود. سه‌شنبه روزی است که همه ما هوادار استقلال خواهیم بود.

برانکو در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در داربی هم با همین بازیکنان به میدان می‌رود گفت: ترکیب ما نشان داده که با قدرت کار می‌کنند و اعتماد زیادی به آن‌ها دارم.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر