شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 33239
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1395 18:32
یک سایت خبری خارجی از شکست مذاکرات والیبال ایران با استویچف خبر داد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت worldofvolley، در حالی که رادوستین استویچف بلغارستانی برای مذاکره با فدراسیون والیبال ایران به این کشور سفر کرده بود، اما به نظر می‌رسد مذاکرات او با محمدرضا داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال ایران شکست خورده است.

استویچف گزینه اصلی هدایت والیبالیست‌های ایران بود، اما طبق اعلام منابع موثق او درخواست یک قرارداد چهار ساله با فدراسیون ایران را داشته است که این موضوع مورد قبول واقع نشده است. بنابراین فدراسیون والیبال ایران با ایگور کولاکوویچ، مربی اهل مونته نگرو که به تهران سفر کرده است، مذاکرات خود را ادامه می‌دهد. با توجه به این که حضور نداشتن استویچف در ایران قطعی به نظر می‌رسد این مربی اهل مونته نگرو (کولاکوویچ) شانس زیادی برای سرمربیگری تیم‌ ‌ملی والیبال ایران دارد.

خاویر وبر آرژانتینی، مائورو بروتو ایتالیایی، دو گزینه دیگری هستند که منتظر مذاکره با فدراسیون والیبال ایران هستند. آندره جیانی ایتالیایی که پیشنهاد سرمربیگری تیم‌ ‌ملی والیبال آلمان را پذیرفت دیگر گزینه تیم‌ ‌ملی والیبال ایران بود.

امکان دارد داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ایران پست خود در سمت ریاست فدراسیون این کشور را ترک کند، چرا که او معاون وزارت ورزش و جوانان ایران شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر