پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 33092
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1395 17:19
روابط عمومی دفتر اصغر فرهادی اعلام کرده که این کارگردان برگزیده اسکار برای سفر به آمریکا منع قانونی ندارد اما تصمیمشان برای حضور یا عدم حضور در مراسم را تا چند روز آینده به طور رسمی اعلام خواهند کرد.
راه امروز: در حالی که روابط عمومی دفتر اصغر فرهادی اعلام می‌کند که این فیلم‌ساز سرشناس برای سفر به آمریکا منع قانونی ندارد، یک روزنامه انگلیسی ادعا کرد که ممکن است اصغر فرهادی نتواند در مراسم اسکار 2017 شرکت کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه انگلیسی «دیلی میلر» نوشت با توجه به این که «دونالد ترامپ» سفر اتباع چند کشور از جمله 7 کشور اسلامی را به آمریکا به حالت تعلیق درآورده است، این نگرانی وجود دارد که اصغر فرهادی کارگردان فیلم نامزد اسکار «فروشنده» نتواند در مراسم هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار شرکت کند.

این در حالی است که روابط عمومی دفتر اصغر فرهادی اعلام کرده که این کارگردان برگزیده اسکار برای سفر به آمریکا منع قانونی ندارد اما تصمیمشان برای حضور یا عدم حضور در مراسم را تا چند روز آینده به طور رسمی اعلام خواهند کرد.

پیش از این ترانه علیدوستی بازیگر فیلم «فروشنده» اعلام کرده بود در اعتراض به اظهارات نژادپرستانه «دونالد ترامپ» و ممنوعیت سفر اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا در مراسم اسکار شرکت نخواهد کرد.

مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار  روز ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ (یکشنبه ۸ اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر