پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 32638
تاریخ انتشار: 27 دی 1395 14:00
حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری اظهار کرد: تنها این را می‌توانم بگویم که آیت‌الله هاشمی مجمع اضداد بود یعنی ازیک‌طرف مجاهدی بی‌نظیر بود و از طرف دیگر قلب بسیار مهربان و رئوفی داشت.

راه امروز: مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی بابیان این‌که آیت‌الله هاشمی کسانی را که بدون اطلاع و در اثر ناآگاهی یا غرض با ایشان نامهربانی می‌کردند، می‌بخشید، گفت: من بارها خودم شاهد بودم که ایشان توهین‌کنندگان به خود را بخشید و با آغوش باز از آن‌ها استقبال کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری در گفت‌وگو با جماران در خصوص شخصیت آیت‌الله هاشمی (ره) بابیان این‌که من هر چه در مورد این شخصیت بزرگوار بگویم واقعاً کم گفته‌ام، اظهار کرد: تنها این را می‌توانم بگویم که آیت‌الله هاشمی مجمع اضداد بود یعنی ازیک‌طرف مجاهدی بی‌نظیر بود و از طرف دیگر قلب بسیار مهربان و رئوفی داشت.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی با دشمنان اسلام، انقلاب و با دشمنان ایران مردم ایران سر آشتی و سازگاری نداشت اما کسانی را که بدون اطلاع و در اثر ناآگاهی یا غرض با ایشان نامهربانی می‌کردند، می‌بخشید. من بارها خودم شاهد بودم که ایشان توهین‌کنندگان به خود را بخشید و با آغوش باز از آن‌ها استقبال کرد.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی افزود: عده‌ای تلاش کردند با ظلم و آزار و اذیتی که به ایشان روا می‌داشتند، می‌خواستند آیت‌الله هاشمی را از انقلاب جدا کند ولی برجستگی وجود ایشان این بود که انقلاب را از جان خودش می‌دانست و هیچ‌کس با هیچ ظلمی نتوانست او را از انقلاب جدا کند.

وی در پایان افزود: خوشحالی ما این است که ایشان تا آخر عمر انقلاب را جزو وجود خودش و خودش را جزئی از انقلاب می‌دانست و با قلبی سلیم به دیدار خدا رفت.

منبع:جماران
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر