شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 31460
تاریخ انتشار: 27 آذر 1395 11:56
سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه:

برخورد جدی نیروهای بسیجی با اغتشاشگران

گروه هایی که قصد خرابکاری در روند انقلاب را دارند بدانند که نیروهای بسیجی با هر اغتشاشگری به شدت برخورد می کنند.

راه امروز: فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: گروه هایی که قصد خرابکاری در روند انقلاب را دارند بدانند که نیروهای بسیجی با هر اغتشاشگری به شدت برخورد می کنند.

سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) که دیروز در تیپ آل محمد (ص) برگزار شد با تبریک میلاد پیامبر اسلام ، امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت: استفاده از تفکر بسیجی در منطقه خاورمیانه و در کشورهای سوریه، عراق و یمن منجر به پیروزی های بزرگی شده است که جا دارد این پیروزی های ارزشمند را به همه بسیجیان دریادل تبریک بگوییم. اگر این تفکر نبود ما امروز شاهد پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت بویژه در حلب سوریه نبودیم.

وی ادامه داد: چهار سال پیش نیروهای ارتش سوریه برای دفاع از شهر دمشق هم با مشکل روبرو بودند و نیروهای مقاومت سوری تحت فشار تروریست ها بودند اما با شکل گیری بسیج مردمی توسط سردار شهید حسین همدانی در سوریه روند جنگ تغییر کرد بطوریکه ما امروز شاهد آزاد شدن شهر حلب سوریه هستیم.

سردار کاظمینی افزود: در عراق نیز در ابتدا داعش مناطق بسیاری از این کشور را به تصرف خود درآورد بطوریکه تروریست ها دیوارهای بغداد را با چشمان خود می دیدند و هر لحظه سقوط بغداد ممکن بود اما با یک پیام به جا از آیت الله سیستانی و رهبر انقلاب جبهه حشد الشعبی یا همان بسیج مردمی شکل گرفت و بسیجیان توانستند با کمک ارتش، عراق را آزاد کنند. بطوریکه امروز روزهای پایانی تروریست ها در عراق است و در آینده نزدیک موصل نیز آزاد می شود و پیروزی های دیگر نیز بدست خواهد آمد.

فرمانده سپاه تهران اظهار داشت: در حال حاضر در همه جبهه های منطقه که نگاه می کنیم جبهه مقاومت می درخشد و به پیروزی های پی در پی دست پیدا می کند و امروز اسرائیل تحت فشار قرار گرفته و نفوذ آمریکایی ها در منطقه مثل گذشته نیست و تاثیر چندانی ندارد. در حال حاضر تاثیر جبهه مقاومت در منطقه بیشتر از غربی هاست و همه این پیروزی ها از نگرش امام برای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی که همان بسیج است نشات می گیرد.

وی در ادامه بر ضرورت تقویت نیروهای تامین امنیت کشور و بویژه تهران اشاره کرد و تصریح کرد: لازم است که قدرت بازدارندگی خود را به روز کنیم و امنیت ایران اسلامی و بویژه پایتخت را همواره در شرایط مطلوب نگهداریم. لازمه امن بودن تهران بالا بردن قدرت بازدارندگی است و ما همواره باید آماده باشیم لذا گروه هایی که قصد خرابکاری در روند انقلاب را دارند بدانند که نیروهای بسیجی با هر اغتشاشگری به شدت برخورد می کنند و بسیجیان نخواهند گذاشت تا امنیت مردم لکه دار شود. بنابراین توانمندی و ظرفیت سازی در یگان های ما رخ داده و در این جهت لازم است از تیپ آل محمد (ص) تشکر ویژه ای را داشته باشم.

کاظمینی در پایان گفت: رزمایش بزرگی را با همکاری ناجا در آینده ای نزدیک انجام می دهیم تا توان نیروهای تامین امیت بویژه در تهران بالا برود.

منبع:انتخاب
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر