جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 31437
تاریخ انتشار: 24 آذر 1395 16:55
منصوریان: استقلال بنگاه تبلیغاتی نیست

می‌خواهند بلای حجازی را سر من بیاورند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی‌ها منصوریان را بهانه کرده‌اند تا به اسم او استقلال را بزنند. می‌خواهند همان بلایی که سر حجازی و کخ و دیگران آوردند را سر من بیاورند.
راه امروز: علیرضا منصوریان درحالی با استقلال به هفته چهاردهم لیگ رسیده است که باوجود تلاش فراوانش هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. همین امر سبب شده برخی اعضای هیات مدیره و حتی پیشکسوتان استقلال به انتقاد از عملکرد وی بپردازند. منصوریان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در مورد اوضاع این روزهایش صحبت کرد.
خنجر را در پهلویم فرو کرده اند
منصوریان در ابتدای گفتگویش با خبرنگار مهر گفت: حال و روز افرادی را دارم که بعد از یک دعوای مفصل برای فرار از دست آنهایی که می خواهند بزنندش به داخل خانه خودش پناه برده و در را بسته، اما یکی از محارمش داخل خانه از پشت خنجری در پهلوی او فرو کرده باشد. متاسفانه این روزها از خودی ها می خوریم. از آنهایی که چهره دوست به خود گرفته اند اما دنبال زدن ما هستند.
از مالدیو تا رئال مادرید را می گردیم
منصوریان با اشاره به مصاحبه های زمانی، عضو هیات مدیره استقلال که آنها را عامل اصلی تولید حاشیه و از بین رفتن تمرکزش می داند گفت: یک تیم قوی سامان دهی کردم تا از لیگ مالدیو تا رئال مادرید و همه اروپا را بگردد و ببیند که کدام عضو هیات مدیره کدام باشگاه بیشتر از این آقا مصاحبه کرده اند. واقعا برایم جالب است که کسی هم هست که بیشتر از ایشان مصاحبه کرده باشد؟ البته گویا حالا خودش را ممنوع المصاحبه کرده است. نوش داروی بعد از مرگ سهراب.

دو تا از بدترین نیمه ها را داشتیم
سرمربی استقلال با اشاره به نیمه دوم بازی تیمش با تراکتورسازی گفت: در سیزده بازی این فصل، دو نیمه خیلی بد داشتیم. اولی اش نیمه دوم بازی با پیکان بود و دومی اش نیمه دوم بازی با تراکتورسازی. بابت این دو نیمه خیلی بد از هواداران عزیز استقلال عذر خواهی می کنم.
نقل وانتقالاتی مهمتر از نقل و انتقال بازیکن داریم
منصوریان با اشاره به نزدیکی به پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل گفت: قبل از آنکه به نقل و انتقالات بازیکن برسیم نقل و انتقالات مهمتری پیش روی استقلال است. در خصوص لیست خروجی و ورودی باید بگویم که ما هم مثل همه تیم های دیگر هم خروجی داریم و هم ورودی. من الان فقط به بازی با پدیده فکر می کنم و تمرکزم روی آن بازی است. بعد از این بازی در یک فضای کاملا خصوصی بین من و آقای افتخاری این لیست ها ارائه می شود. تاکید می کنم که غیر از خودم و آقای افتخاری لیست ورودی و خروجی ما در اختیار هیچ فرد دیگری در باشگاه قرار نخواهد گرفت. متاسفانه بعضی ها استقلال را با بنگاه تبلیغاتی برای خودشان اشتباه گرفته اند و قصد دارند تا از رانت استقلال برای تبلیغات خودشان استفاده کنند. آنها باید بدانند که استقلال بنگاه تبلیغاتی نیست. استقلال محل خدمت است به ده ها میلیون هواداران این تیم.
همه صفحات اجتماعی منتسب به استقلال هوادار واقعی نیستند
این روزها فضای مجازی مملو شده از پیج ها و صفحات منتسب به استقلال که به ظاهر هوادار این تیم هستند. اما من به هواداران عزیز مان آگاهی می دهم که همه این صفحات دوستدار استقلال نیستند. خیلی از آنها در پوشش هواداری استقلال با تیشه به ریشه استقلال می زنند. به جز این صفحات، خیلی از اشخاص هم هستند که فقط ظاهرشان دوستدار و هوادار استقلال هستند و در عمل دنبال زدن استقلال می باشند.
در این چند ماه مرا بیشتر از حجازی و دیگران زدند
در این چندماهی که هدایت استقلال را بر عهده گرفته ام، سختی های زیادی کشیدم. خیلی ها را شناختم و درس های جدیدی در زندگی ام گرفتم. هجمه عجیبی به من وارد شد و انواع و اقسام تهمت ها را به من زدند. متاسفانه باید بگویم حجم این هجمه ای که در این چند ماه به من وارد شد به مراتب بیشتر از مجموع هجمه ای بود که زنده یاد حجازی، کخ و حتی دیگرانی که از یک سال تا سه چهار سال در استقلال فرصت داشتند وارد شد. به جرات می گویم جریانی به راه افتاده که قصد دار از منصوریان هم یک حجازی دیگر، یک کخ دیگر، یک مظلومی دیگر و... بسازد.
هدف استقلال است، منصوریان بهانه است
علیرضا منصوریان در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر افزود: جریانی که علیه من به راه افتاده هدفش از بین بردن من نیست. بلکه هدفش ضربه وارد کردن بر پیکر استقلال است. وگرنه منصوریان کیست که بخواهند او را بزنند؟ این جریان استقلال را می‌خواهند تا زمانی که برای خودشان منافع داشته باشد. طبیعی است وقتی امثال منصوریان ها و حجازی ها و کخ ها و دیگرانی که برای آنها منافعی ندارند باید تضعیف شوند تا استقلال با آنها صدمه ببیند.

نه ایرانی نه خارجی، هیچکس به کادر فنی اضافه نمی شود
این صحبت را با قاطعیت انجام می دهم تا زمانی که سرمربی استقلال باشم هیچ کس نه خارجی و نه داخلی به کادر فنی استقلال اضافه نخواهد شد. چون نیازی به این کار نمی بینم. به جای آنکه خواب اضافه کردن مربی برای ما ببینند، دست از حاشیه سازی برای تیم بردارند. من در کادرم دو سرمربی سابق خودم در استقلال (نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا) را دارم. یک مربی خوب و کار کشته سابقم (حمید بابازاده) را دارم و دو دستیارم در نفت و تیم ملی امید را دارم که در آن تیم ها توانایی های خود را ثابت کرده اند.

منجلابی به اسم فضای مجازی
همه تلاشم را بعنوان سرمربی تیم می کنم تا به کمک بزرگترهای تیم، بازیکنانم را از منجلابی به اسم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیرون بکشم. یکی از معضلاتی که فوتبال ما به آن مبتلا شده همین فضای مجازی است. به بازیکنان استقلال و دیگر تیم ها می گویم مگر زمانی که در دهه ۹۰ (میلادی) امثال علی دایی، مهدوی کیا، پاشازده، خداداد، استیلی، شاهرودی، خودم و دیگران ستاره شدند فضای مجازی وجود داشت؟ یکسری فوتبالیست ها هستند اگر نیمی از توانی که در فضای مجازی صرف می کردند را در زمین فوتبال می گذاشتند، الان فوتبال ما حال و روزی خیلی بهتر از این داشت.
تشکر از هم تیمی های سابقم     
از ناملایمت‌ها و جفا ها گفتم، از مردانگی ها و با معرفت‌ها هم بگویم. در این مدت که خیلی ها به بهانه استقلال مرا می زدند، خیلی ها هم بودند هم از من حمایت کردند هم از استقلال. خیلی از هم تیمی های سابقم در استقلال که دست همه آنها را می بوسم. آنها نشان داند که هنوز نسل با معرفت ها منقرض نشده. از چند نفر به صورت خاص اسم می آورم. دوستانی مثل محمود فکری، مهدی پاشازاده، سهراب بختیاری زاده و خیلی های دیگر که نمی توانم نام شان را بیاورم. از همه این دوستان خوبم ممنونم.
السد، بعدا
فعلا نه به السد فکر می کنم و نه به لیگ قهرمانان آسیا. الان همه تمرکزم روی بازی با پدیده است و البته بازی بعدی مان با نفت که از آن هم مهم تر است. این را هم بگویم که همه این هجمه ها تا زمانی خواهد بود که ما نفت و بازی بعدی در جام حذفی را ببریم و به فینال برسیم. بعد از آن از حجم این حملات به من و استقلال کاسته خواهد شد.
دو ماه بسیار مهم
علیرضا منصوریان در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: دو ماهی را در پیش داریم که از مهم ترین مقاطع در تاریخ باشگاه استقلال است. ما در این دو ماه می توانیم تیم را در لیگ و جام حذفی به آرامش برسانیم و آنوقت است که از حجم این حملات در فضای مجازی و حقیقی از من و استقلال برداشته می شود. از هواداران خوب استقلال می خواهم که در این دو ماه هوشیار تر از همیشه باشند. من دست یاری به سوی آنها دراز می کنم. نه من «علی منصوریان»، بلکه من «سرمربی استقلال». هواداران به خاطر استقلال باید هوشیار باشند و از تیم شان مراقبت کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر