شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 30904
تاریخ انتشار: 11 آذر 1395 18:42
همایون شجریان در مصاحبه با رادیو اس.بی.اس استرالیا از اوضاع رو به بهبود پدرش گفت و ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه یابد.
نام موسيقی سنتی ايران اين روزها بيش از هر زمانی به نام محمدرضا شجريان گره خورده است. اين استاد آواز نه تنها در ايران كه در خارج از كشور نيز شناخته‌شده است. صدای خوش كه به نظر می‌رسد در خانواده شجريان موروثی است باعث شده تا همايون شجريان فرزند او هم در همين مسير گام بردارد. همايون كه اين روزها در استراليا درحال اجرای كنسرت است از وضعيت سلامتی پدرش به راديو اس.بی.‌اس اين كشور خبر داده است.

همايون شجريان روز چهارشنبه تصريح كرد: «زيرسايه استاد شجريان بودن جذاب است و اين زيرسايه استاد بودن دو اتفاق را رقم زده است. اين شرايط، كار را بيشتر مورد توجه قرار داده كه بخشی كمك‌كننده بوده و بخشی نيز كار من را سخت‌تر كرده است، چون توقع مردم را بالاتر برده و اجازه اشتباه را كمتر می‌دهد.»

او گفت: «اما جذابيت زير سايه استاد شجريان بودن برای شخص بنده هميشه سرشار از لطف و نعمت است. حال استاد شجريان به نسبت چند ماه قبل كه خطرناك بود بهتر است و اميدوارم روند بهبودي ادامه داشته باشد و اين روند متوقف نشود.»

موسيقی سنتی ايران هفته جاری بار ديگر به مذاق آن سوی مرزها خوش آمد و «هوای گريه» همايون شجريان در شهرهای مختلف استراليا با تجليل و استقبال علاقه‌مندان به موسيقی ايرانی همراه شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر