سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: 29092
تاریخ انتشار: 25 مهر 1395 17:59
«سیداحمد خاتمی»، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام‌جمعه تهران، در برنامه بدون تعارف بخش خبری ٢٠:٣٠ به سؤالاتی پیرامون فیش حقوقی‌اش، چهره خشن و عبوسش در عکس‌ها، اموالش و... پاسخ داد.
الف: او در پاسخ به این سؤال که آدم بی‌تعارفی هستید یا تعارفی، گفت: «فکر می‌کنم در عرصه سیاسی جزء آدم‌های شفاف هستم و پیچیدگی ندارم». او در پاسخ به این سؤال که آیا در بین اصلاح‌طلبان رفیق دارید یا کسی که دوست داشته باشید، گفت: «این مرزها سبب نمی‌شود که دوستی‌ها و رفاقت‌های گذشته از بین بروند، ولی درعین‌حال نقدها هم سرجای خودش است». او در پاسخ به این سؤال که فضا درباره شما دوقطبی است، گفت: «به افرادی که سیداحمد خاتمی را نمی‌شناسند می‌گویم مواضع و حرف‌های خاتمی را از نزدیک بشنوند بعد هم قضاوت کنند».
 او با بيان اينكه «بیش از ٩٠ درصد حرف‌هایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است»، افزود: «مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه‌اش زنازاده می‌شود، آیا یک مسلمان می‌تواند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟ از این دروغ‌ها مفصل گفتند؛ مثل اینکه من گفتم واحد پول ایران ریال نباشد».
«خاتمي» در پاسخ به این سؤال که آیا واقعا گفته‌اید برای حجاب باید خون ریخت، افزود: «در سالگرد شهادت شهید بهشتی گفتم من می‌بینم این بدحجابی‌ها و بی‌حجابی‌ها کار را به جایی می‌رساند که برای برداشتن این مفاسد، خون‌های پاکی چون شهید بهشتی بر زمین ریخته خواهد شد. نامردی تیتر زد که من گفتم حجاب خون می‌خواهد. من یک تلنگرزدن به بدحجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها را اگر برخلاف قانون باشد، خلاف شرع می‌دانم، کارهای بی‌رویه را از بدحجابی هم بدتر می‌دانم، آن‌وقت من می‌گویم خون می‌خواهد. یک خط این است که سیداحمد خاتمی را یک چهره خشن و دعوایی و عبوس نشان دهند، این تحریف است». او در پاسخ به این سؤال که چرا در بیشتر عکس‌ها و تصاویر، شما قیافه باابهت و خشمگینی دارید، گفت: «این عکس‌ها از چهره من فتوشاپ است و درست کرده‌اند؛ مثلا آن عکسی که چشمم زده بیرون، فتوشاپ است. برخی عکس‌های خشمگین مربوط به زمانی است که من در حال گرفتن مواضعی در عربستان و منطقه بودم. آنهایی که شیطنت می‌کنند، دوربین‌هایشان آماده آن لحظه است». «احمد خاتمي» با اشاره به اينكه امامان جمعه هیچ حقوقی نمی‌گیرند، افزود: «یعنی ائمه جمعه تهران هیچ و مطلقا پول نمی‌گیرند، افتخار می‌کنیم که به این سفتی می‌گوییم هیچ. اروپایی‌ها من را تحریم کردند و از اولین تحریمی‌های اتحادیه اروپا بودم، گفتم من فقط یک کارت دارم که شهریه‌ام را آنجا می‌ریزند، می‌خواهند این کارت را تحریم کنند. اعضای مجلس خبرگان هم مطلقا حقوق نمی‌گیرند، ولی نزدیک عید یک هدیه‌ای داده می‌شود. يک خانه در قم دارم. دفتر کار و مراجعات من، همه آنجاست. این مایملک من است».
برچسب ها: احمد خاتمي
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر