پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 28874
تاریخ انتشار: 18 مهر 1395 11:41
پس از انتشار نوار سخنان رکیک دونالد ترامپ در مورد زنان، بسیاری از چهره های شاخص جمهوریخواه خواستار کناره گیری او از انتخابات شدند.

راه امروز: ملانیا ترامپ همسر نامزد جنجالی جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا گفت حرفهای همسرش «توهین آمیز و غیرقابل قبول» است. خانم ترامپ می گوید ولی همسرش یک رهبر است. او ابراز امیدواری کرده که مردم نیز پوزش دونالد ترامپ را بپذیرند.

با تمام انتقادات ترامپ روز شنبه در مصاحبه با روزنامه آمریکایی وال استریت جورنال گفت به هیچ وجه و هرگز حاضر نیست کنار برود. او گفت کمپین انتخاباتی اش وضع بحرانی ندارد و درباره رقیب انتخاباتی اش گفت «هیلاری کلینتون نامزدی است که اشکال ها ایرادهای فراوانی» دارد.

این ویدئوی جنجالی که توسط واشنگتن پست منتشر شد باعث شده بسیاری از جمهوریخواهانی که قبلا از ترامپ حمایت کرده بودند، بگویند که حمایتشان از او را پس می گیرند.

سناتور جمهوریخواه جان مک کین که در مبارزات انتخاباتی هشت سال پیش ریاست جمهوری آمریکا به باراک اوباما باخت، ضمن اعلام عدم حمایت او از نامزد جنجالی، گفت «ترامپ باید هزینه عواقب ناشی از رفتارش را بپردازد.»

کوین مک کارتی رهبر اکثریت جمهوریخواه در مجلس نمایندگان نیز از ترامپ خواست عذرخواهی اش را بدون هیچ پیشوند و پسوندی کامل کند.

مایک لی سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا خواستار آن شد که ترامپ از رقابت برای احراز مقام ریاست جمهوری آمریکا خارج شود و او را عامل انحراف از مسائل مهم روز دانست.

کاندولیزا رایس وزیر خارجه اسبق امریکا نیز گفت: بس است؛ دونالد ترامپ نباید رئیس جمهور شود. او باید کناره گیری کند.

منبع: انتخاب
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر