جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 28598
تاریخ انتشار: 11 مهر 1395 17:33
در اسامی جدید اعلام شده از سوی کارلوس کی روش، هیچ بازیکنی خط نخورد و تنها هفت لژیونر به بازیکن های قبلی اضافه شدند و تا تنها خط خورده تیم ملی پیش از اردوی تهران، داریوش شجاعیان باشد.
به گزارش ره امروز"، دقایقی پیش لیست جدید تیم ملی برای دو بازی پیش رو در برابر ازبکستان و کره جنوبی اعلام شد و بدین ترتیب هیچ بازیکنی از اعضای حاضر در اردوی تهران خط نخوردند.
پس از پایان اردوی ملی پوشان ایران در ایروان، داریوش شجاعیان از بین بازیکنان حاضر خط خورد تا کارلوس کی روش با هجده بازیکن اردوی تهران را برگزار کند.
امروز نیز این مربی هفت بازیکن را از جمع لژیونرها به جمع بازیکنان اضافه کرد و بدین ترتیب میلاد محمدی در دفاع چپ از تیم ترک گروژنی روسیه، سعید عزت اللهی در پست هافبک دفاعی از تیم روستوف روسیه، علیرضا جهانبخش در پست بال راست از تیم آلکمار هلند، مسعود شجاعی در پست هافبک هجومی از تیم پانیونیوس یونان، رضا قوچان نژاد در پست خط حمله از تیم هیرنفین هلند، سردار آزمون در پست خط حمله از تیم روستوف روسیه و کریم انصاری فرد در پست خط حمله از تیم پانیونیوس یونان اضافه شده ها به تیم ملی برای دو بازی پیش رو هستند.
 "ورزش سه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر