پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: 27742
تاریخ انتشار: 27 شهريور 1395 19:09
سرمربی یوونتوس پیش از دیدار تیمش برابر اینتر در داربی فوتبال ایتالیا معتقد است دیبالا به زودی گلزنی را شروع خواهد کرد.
به گزارش راه امروز "ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، دو تیم اینتر و یوونتوس فردا یک‌شنبه در داربی فوتبال ایتالیا باید در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای شهر میلان برابر هم به میدان بروند. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس که تیمش با ۹ امتیاز از سه دیدار در صدر جدول رده بندی قرار دارد پیش از این دیدار گفت: دیدار برابر اینتر اولین دوئل جدی ما برای کسب قهرمانی در اسکودتو است. در بازی برابر سویا در لیگ قهرمانان نمایش خوبی ارائه دادیم ولی متاسفانه نتیجه خوبی کسب نکردیم. حالا برای اثبات توانمندی‌های خودمان باید در بازی با اینتر نشان دهیم که چه کیفیت بالایی داریم. می‌توانیم در موقعیت‌های مختلف و سیستم‌های گوناگون بازی کنیم ولی مهم‌تر از همه نگرش ما است. سه یا چهار بازی در طول فصل هستند که شما احساس می‌کنید باید قاطع و تعیین کننده باشید و بازی در برابر تیم قدرتمند اینتر هم یکی از همان بازی‌ها است.
آلگری ادامه داد: نقش دیبالا در این فصل تغییری نسبت به فصل قبل نکرده است. او تا اینجای فصل گلزنی نکرده ولی به زودی روند گلزنی را از سر خواهد گرفت. هدف اصلی ما ششمین قهرمانی در لیگ است و برای همین موضوع به میدان خواهیم رفت و در تمام دیدارهای پیش رو نیز این هدف را دنبال خواهیم کرد.
سرمربی یوونتوس در پایان تایید کرد سامی خدیرا و استفان لیشتن‌شایر در بازی برابر اینتر به میدان خواهند رفت. او درباره این موضوع گفت: خدیرا و لیشتن‌شایر در سمت راست برای ما تعادل ایجاد خواهند کرد و در داربی به میدان می‌روند، درباره بقیه بازیکنان تاکنون تصمیمی گرفته نشده است. تغییراتی خواهیم داشت. ما چندین بازی در فاصله زمانی سه روز یک بار داریم پس به همه بازیکنان نیاز داریم. باید بدانیم نیمکت نشینی یک توهین نیست و انتخاب مربی است. در پایان فصل تیمی قهرمان می‌شود که نیمکت قدرتمندتری دارد. در ماه مارس شما کمبود بازیکنی دارید که از روی نیمکت بیاید و تیم را برنده کند، در آن زمان این مسئله مشکلی برای قهرمان شدن می‌شود.
یوونتوسی‌ها فردا از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم اینتر ایتالیا خواهند رفت و به نظر می‌رسد در این دیدار آلگری از زوج دیبالا و ایگواین استفاده کند.

 
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر