چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 27704
تاریخ انتشار: 27 شهريور 1395 12:52
وزیر خارجه اسبق آمریکا در ایمیلی به یکی از همکارانش، گفته است که اسرائیل 200 کلاهک اتمی در اختیار دارد که همگی به سمت تهران نشانه رفته‌اند.

راه امروز: یکی از ایمیل‌های افشا شده «کالین پاول» وزیر خارجه اسبق آمریکا تائید می‌کند که رژیم صهیونیستی دستکم 200 کلاهک اتمی دارد.

پاول این مسئله را پارسال در ایمیلی به یکی از همکارانش گفته و مدعی شده است که این موشک‌ها ایران را نشانه رفته‌اند.

اخیرا یک گروه هکری، مجموعه‌ای از ایمیل‌های شخصی پاول را به صورت عمومی منتشر کرده‌اند. برخی از این ایمیل‌ها حاوی اطلاعات حساس و بعضا جنجال‌برانگیز است.

به نوشته پایگاه «لوبلاگ»، وی در ایمیلی به «جفری لیدز» از حامیان مالی حزب دموکرات، در مورد موضع «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قبال ایران، نوشته است: «مذاکرات به چیزی که او می‌خواهد، نمی‌رسد.»

وی می‌افزاید: «به هر حال، ایرانی‌ها اگر هم یکی (بمب اتم) بسازند، نمی‌توانند از آن استفاده کنند. کسانی که در تهران هستند، می‌دانند که اسرائیل 200 تا دارد و همه آن‌ها هم به سمت تهران نشانه رفته است. ما هم که چند هزار تا داریم.»

پاول در این ایمیل نوشته است که ایران می‌داند در صورت استفاده از بمب اتم، آمریکا به جنگ با این کشور پرداخته و موجودیت نظام ایران به خطر می‌افتد.

اینکه اسرائیل بمب اتم دارد، پیش از این هم از سوی منابع مختلف تائید شده بود، اما این یکی از معدود دفعاتی است که یک مقام آمریکایی این مسئله را تائید می‌کند.

منبع: فرارو
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر