جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 27479
تاریخ انتشار: 22 شهريور 1395 19:51
کریستیانو رونالدو به گواه بسیاری، توپ طلای چهارم را در مشت خود دارد اما خودش شنبه شب گفت که هنوز صحبت در مورد توپ طلا زود است.
به گزارش راه امروز " با قهرمانی در چمپیونزلیگ همراه رئال و نیز فتح یورو 2016 با تیم ملی پرتغال، حالا رونالدو نزدیک تر از همیشه به توپ طلای چهارمش است و از این حیث یک بار دیگر فاصله با مسی را کاهش خواهد داد.
او از لحاظ فردی نیز رکوردهای فوق العاده ای در فصل گذشته به جای گذاشت اما هنوز تا روز اهدای توپ طلا، زمان زیادی باقیمانده و رونالدو 5 ماموریت مهم در پیش دارد تا شبهات در مورد برنده شدنش را از بین ببرد.
 در لالیگا رئال مادرید تا پایان سال دو بازی خارج از خانه مهم در پیش دارد. اولی 20 نوامبر برابر اتلتیکو مادرید است و دومی نیز 4 دسامبر مقابل بارسلونا. دو بازی بسیار حساس که رونالدو باید نشان دهد همچنان امید اول رئالی ها برای گلزنی در چنین دیدارهایی است.
 8 دسامبر رئال راهی ژاپن خواهد شد تا در جام جهانی باشگاه ها شرکت کند. حریف فینال این تیم به احتمال فراوان ناسیونال کلمبیا خواهد بود. رونالدو که دو سال پیش در این تورنمنت موفق ظاهر نشد، این فرصت را دارد تا جبران مافات کند.
 مرحله گروهی لیگ قهرمانان و جدال با تیم هایی چون دورتموند و اسپورتینگ لیسبون هم آزمونی جدید برای رونالدو هستند. او تنها 6 گل برای رسیدن به رکورد تاریخی یکصد گل زده در لیگ قهرمانان فاصله دارد.
 
رونالدو بازی های ملی را نیز تا ژانویه 2017 در پیش دارد. بازی با تیم هایی چون آندورا، جزایر فارو و لتونی که او قادر خواهد بود آمار گلزنی اش برای پرتغال را افزایش دهد.
 ورزش سه
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر