سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: 27408
تاریخ انتشار: 21 شهريور 1395 18:10
کریستیانو رونالدو از آن دست بازیکنانی نیست که پس از هر بازی به میکسدزون ورزشگاه رفته و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش راه امروز شب گذشته برای کریس رونالدو یک شب خاص بود. او پس از دو ماه مصدومیت به میادین بازگشته بود و قصد داشت در مقابل اوساسونا نشان دهد که آماده رویارویی با چالش های جدیدی است که در این فصل انتظار او را می کشند.
 هواداران رئال برای دیدن رونالدوی همیشگی خود، تنها 6 دقیقه منتظر ماندند و فوق ستاره با گلی که به ثمر رساند، بازگشتش را به بهترین شکل ممکن جشن گرفت.او البته دقیقه 65 به تصمیم زیدان از زمین خارج شد تا به استراحت بپردازد. برای اینکه رونالدو را مثل سابق، 90 دقیقه در زمین ببینیم، همچنان باید صبر کرد چون زیدان فعلا قصد ریسک کردن روی بهترین بازیکنش را ندارد.
 اتفاق جالب تر پس از بازی رخ داد جاییکه رونالدو در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و تن به یک مصاحبه جنجالی جدید داد. هدف رونالدو پاسخگویی به اظهارنظر اخیر ژاوی بود. کاپیتان سابق بارسا در مصاحبه چند روز پیشش با کادنا سر گفته بود که مشکل رونالدو اینجاست که در مقطعی بازی می کند که مسی نیز حضور دارد و هیچ بازیکنی با مسی قابل مقایسه نیست.
 رونالدو پشت میکروفن قرار گرفت و بدین شکل پاسخ ژاوی را داد:" همه دنیا می دانند که هر بازیکنی می خواهد به صفحه اول روزنامه ها راه یابد باید از من صحبت کند. او در رده باشگاهی همه جام ها را فتح کرده اما حتی یک توپ طلا هم ندارد و در عوض من سه تا دارم. ژاوی نمی دانم الان کجا بازی می کند؛ در قطر؟ من بیشترین هوادار را در شبکه های اجتماعی دارم."
 حرف های رونالدو بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا  به خصوص در کاتالونیا داشت. این اولین بار نیست که رونالدو در مصاحبه های خود حاشیه ساز می شود. بد نیست مروری داشته باشیم به مصاحبه های اینچنینی CR7:
 1- سال 2011 در جریان بازی رئال و دیناموزاگرب، هواداران کروات شروع به هو کردن رونالدو کرده و به تشویق مسی پرداختند. رونالدو در پایان بازی نزد خبرنگاران رفت و گفت که دلیل این اعتراضات، خوش تیپ بودن و ثروتمند بودن وی است که باعث حسادت عده ای می شود. رونالدو در آن مصاحبه خود را بهترین بازیکن دنیا خواند.
 2- یک سال بعد، رونالدو در بازی مقابل گرانادا وقتی دو گل زد، شادی گل همیشگی اش را انجام نداد که باعث شگفتی همه شد. او در پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران صراحتا گفت که از مساله ای که شخصی نیست و به شرایطش در رئال بر می گردد راضی نیست.
بعدها مشخص شد که مشکل او با مورینیو بوده و حتی در رختکن با آقای خاص به درگیری لفظی نیز پرداخته بود. عده ای نیز این مصاحبه را حربه ای در جهت تمدید قراردادش عنوان کردند. رئال در آن فصل با مورینیو فاتح هیچ جامی نشد و حتی در فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیکو در برنابئو بازنده شد.
 3- 29 آگوست 2014، رونالدو در مصاحبه با خبرنگاران به رسیدن عنوان بهترین بازیکن جام جهانی به مسی اعتراض کرد و گفت که اگر بخواهد حقایق پشت پرده این انتخاب را بگوید، به زندان خواهد رفت. انتخاب مسی البته با انتقاد بسیاری از سوی کارشناسان همراه شد چون فوق ستاره بارسا با آرژانتین در فینال به آلمان باخته بود و از نیمه نهایی به بعد نیز درخشش لازم را نداشت.
  4- فصل گذشته در جریان بازی با اسپورتینگ خیخون، رونالدو به ناچو کازس، بدون اینکه داور متوجه شود لگد زد. او در پایان بازی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد آن حرکت گفت که اگر از همه قدرتش برای لگد زدن استفاده می کرد، ناچو نمی توانست از زمین بلند شود.
 
5- فصل گذشته در نشست خبری پیش از بازی با رم در یک هشتم لیگ قهرمانان، رونالدو در پاسخ به تاثیر روابط بسیار خوب مسی، سوارز و نیمار در نتایج درخشان بارسا گفت که این مسائل هیچ نقشی در موفقیت یک تیم ندارند و برای اثبات حرفش به دوران حضور خود در یونایتد اشاره کرد و گفت که سال 2008 با فردیناند، گیگز و اسکولز حرف نمی زد ولی در نهایت توانستند فاتح لیگ قهرمانان شوند. رونالدو همچنین گفت که نیازی نیست بنزما و بیل را به خانه اش دعوت کند و حرفه ای بودن تنها رمز موفقیت است.
 6- آخرین مصاحبه آتشین رونالدو به پس از بازی فوریه گذشته برابر اتلتیکو برمی گردد. رئال بازی را 1-0 باخته بود و رونالدو به میکسدزون برنابئو رفت در حالیکه همه می دانستند که از حرف های او می توان یک هفته سوژه خبری درست کرد.
همینطور هم شد و رونالدو در توجیه شکست و ناکامی کهکشانی ها گفت که اگر همه بازیکنان رئال مثل او بودند، الان تیم در صدر قرار داشت. البته او ساعاتی بعد تصریح کرد که منظورش آمادگی جسمی بازیکنان رئال بوده و اینکه تعداد مصدومان بالای رئال باعث افت این تیم شده است.
بعدا مشخص شد که رونالدو پر بیراه نمی گفته چون زیدان با تمرکز روی بدنسازی بازیکنانش، توانست رئال را در پایان فصل، قهرمان اروپا کرده و فاصله 12 امتیازی با بارسا را نیز به یک کاهش دهد.
ورزش سه
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر