جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 24927
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 13:21
جشنواره فیلم و عکس موبایلی «گزارش یک نگرانی» که سال گذشته با مشارکت سازمان آب و فاضلاب استان تهران و حمایت مالی شرکت آسان پرداخت آغاز شده بود؛ شامگاه یکم تیرماه طی مراسمی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.
راه امروز: حامد منصوری (مدیر عامل آسان پرداخت) عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره بود. رضا کیانیان هنرمند شناخته شده کشورمان در حاشیه آئین اختتامیه جشنواره بحران کمبود آب با عنوان "گزارش یک نگرانی " در گفتگو با روابط عمومی شرکت آسان پرداخت از ضرورت شرکت برندها در فعالیت های اجتماعی سخن گفت.


 کیانیان با اشاره به موضوع مهم صرف هزینه در ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در سطح جهانی افزود :"شرکت ها علاوه بر بدیهیات سود آوری در عرصه اقتصاد  می توانند در بهبود شرایط اجتماع نیز تاثیر گذار باشند و دغدغه های زیست محیطی و مشارکت در حرکت های فرهنگی از مصادیق بارز این مشارکت هاست. حال آنکه شرکت آسان پرداخت از نخستین شرکت های ایرانی است که در سال فعالیت های گسترده ای در زمینه مسئولیت های اجتماعی انجام می دهد و این نگرش از سوی مدیران آسان پرداخت مورد تائید و ستودنی است "

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نوع فعالیت ها از سوی دیگر برند ها و فعالان اقتصادی، در آینده نزدیک رسمیت بیشتری پیدا کرده و شرکت ها سهم بیشتری از این مشارکت ها را عهده دار شوند . 

گفتنی است جشنواره فیلم و عکس موبایلی "گزارش یک نگرانی" که سال گذشته با مشارکت سازمان آب و فاضلاب استان تهران و حمایت مالی شرکت آسان پرداخت آغاز شده بود؛ شامگاه یکم تیرماه طی مراسمی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد. حامد منصوری (مدیر عامل آسان پرداخت) عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره بود .  
آئین اختتامیه جشنواره آب با عنوان «گزارش یک نگرانی» با حمایت آسان پرداخت برگزار شد 

آئین اختتامیه دومین جشنواره‌ی «گزارش یک نگرانی» با محوریت نگاه مردمی به بحران کمبود آب در قالب فیلم و عکس موبایلی، با حمایت مالی شرکت آسان پ‍رداخت(آپ) و به همت سازمان آب و فاضلاب استان تهران ، برگزار شد. طی این مراسم حشمت‌الله نظری به عنوان عضو هیئت مدیره‌ شرکت آسان پرداخت، با بیان اینکه مدیران شرکت برگزاری چنین جشنواره‌هایی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود می‌دانند، گفت: در کشورهای شرق آسیا زمانی که به حساب‌های مالی رسیدگی می‌کنند باید سه مورد را حتماً ذکر کنند؛ اینکه سودشان چقدر بوده، این سود از کجا به دست آمده و اینکه چقدر از آن را برای مسئولیت اجتماعی‌شان هزینه کرده‌اند. شرکت «آپ» نیز وقتی متوجه برگزاری چنین جشنواره‌ای شد با آن همکاری کرد چون معتقد است انجام این امر هزینه نیست بلکه انجام یک مسئولیت اجتماعی است و این شرکت برای همکاری در دوره‌های بعدی این جشنواره نیز آمادگی خود را اعلام می‌کند.

از آثار برتر تقدیر شد 
طی این مراسم از هشت عکاس و شش فیلمساز موبایلی برتر تقدیر شد. در این جشنواره با حضور وزیر نیرو و هیئت داوران بخش عکس جشنواره، از برگزیدگان این بخش با اهدای تندیس، لوح تقدیر، جایزه‌ی نقدی و یک دست لوازم کاهنده‌ی مصرف آب، قدردانی شد.

صابر قاضی، علیرضا دهقان و سیدمحسن سجادی سه هنرمندی بودند که از آثار آنان قدردانی شد و هادی دهقان‌پور، عرفان سامان‌فر، سیدصادق حسینی، رامین محمدی و داوود ایزدپناه به عنوان برگزیدگان اصلی مسابقه‌ی عکس، جوایز خود را دریافت کردند . همچنین از علیرضا زرین‌دست، ساعد نیک‌ذات و علی نیک‌رفتار به عنوان اعضای هیئت داوران بخش عکس تجلیل شد.

هیئت داوران جشنواره در بخش فیلم نیز ضمن قدردانی از فیلم‌های «سبک‌ زندگی»(فرهاد عباس نژاد)، «سراب»(میلاد آزرم نیا) و «راه‌آب»(ایمان بدری رمضانی)، سه فیلم برتر جشنواره را به این شرح معرفی کرد:

اثر برتر: «لبخند آبی» ساخته‌ی عرفان فرخی.
اثر دوم: «اکسیر زندگی» به کارگردانی علیرضا هنرمند
اثر سوم: «روزی بهایش غیرقابل پرداخت می‌شود» به کارگردانی سید علی کمالی

در پایان نیز از داریوش فرهنگ، محمدحسین لطیفی، احمدرضا درویش و مجید رجبی‌معمار به عنوان داوران بخش فیلم و سیدجواد رضویان به عنوان دبیر جشنواره تجلیل و قدردانی شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر