پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 24359
تاریخ انتشار: 05 مرداد 1395 21:22
مناف هاشمی و حمید رضا گرشاسبی به همراه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و برخی از مسئولان این مجموعه عصر امروز(سه شنبه5 مرداد) به عیادت بهادرمولایی رفتند.
به گزارش  راه امروز به نقل از مشرق، عصرامروز (سه شنبه) حمیدرضا گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع وزیر ورزش و جوانان، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، محمد زهتاب رییس شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، دکتر داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری وغلامرضا سیاهپور مسئول کمیته فرهنگی به عیادت بهادر مولایی رفتند.
گفتنی است؛ مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون وزنه برداری کشورمان ضمن عیادت از قهرمان ارزنده کشورمان و روحیه بخشیدن به این ملی پوش خیال مولایی و خانواده وی را از جهت حمایت های مالی و تحت پوشش قرار دادن این وزنه بردار در طول پروسه درمانی اش تا بهبودی کامل آسوده کردند.
برهمین اساس و با توجه به درخواست بهادر مولایی مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون قول مساعد دادند تا ضمن پوشش هزینه های حادثه تلخی که برای این وزنه بردار رخ داد، شرایط ویژه دیگری همچون ورزشکاران راه یافته به بازی های المپیک 2016 ریو را برای مولایی نیز اختصاص دهند.
لازم به ذکر است شرایط در نظر گرفته شده برای بهادر مولایی عبارتنداز:
1- پرداخت پاداش 10 میلیون تومانی که برای ورزشکاران راه یافته به المپیک 2016 در نظر گرفته شده به مولایی.
2-  مشابه حقوق ماهیانه ای که برای ملی پوشان المپیکی کشورمان در نظر گرفته شده به بهادر مولایی نیز پرداخت شود.
3-  در صورت اجرایی شدن قانون استخدام دولتی قهرمانان المپیک و جهان، نام بهادر مولایی نیزدر سهمیه استخدامی قهرمانان لحاظ شود.
 لازم به توضیح است؛ در پایان عیادت مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون وزنه برداری از بهادر مولایی، حمیدرضا مولایی پدر بهادر با تقدیر و تشکر از مجموعه ورزش کشور، دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری، کمیته پزشکی فدراسیون و خصوصاً دکتر کیهانی که به همراه یک تیم پزشکی مجرب عمل جراحی سنگین بهادر را به خوبی انجام دادند، بابت حواشی به وجود آمده بعد از این حادثه اظهار تأثر و تاسف کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر