سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: 24027
تاریخ انتشار: 02 مرداد 1395 10:42
آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی ایران در المپیک گفت: با توجه به وضعیت جسمی و روحی مناسبی که تاکنون کسب کردم با دست پر از ریو باز خواهم گشت.
راه امروز : علیرضا کریمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه عملکرد ضعیفش در جام جهانی آمریکا به دلیل وضعیت جسمانی نه چندان مطلوبش بود اظهار داشت: نتایج دور از انتظار من در جام جهانی به دلیل این بود که ما در اوج تمرینات پرفشار استقامتی به آمریکا رفتیم و من با بدنی تحت فشار و زیر تمرینات سنگین در آنجا کشتی گرفتم. به همین دلیل کادر فنی هم دلیل مرا برای عملکردم پذیرفت و حتی بعد از بازگشت به ایران برای چند روز به مرخصی رفتم تا با روحیه ای مناسب به اردو بازگردم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ لاس‌وگاس تصریح کرد: خوشبختانه طی اردوهای پیشین توانستم به آن شرایط مطلوب برسم و مطمئنا تا زمان اعزام به المپیک نیز در اوج آمادگی خواهم بود. من در میادین مهم و بزرگی کشتی گرفتم و به خوب می دانم که مصاف در المپیک مثل هیچکدام از آنها نیست اما سعی خواهم کرد تا با مدال به ایران بازگردم.

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در پاسخ به این سوال که تا چه حد از حریفان اصلی خود شناخت دارد گفت: المپیک میدان تمامی رقبای بزرگ و عنوان دار کشتی است و هیچگاه نمی توان با تفاوتی بین آنها قائل شد، اما «عبدالرشید سعداله ‌یف» آزادکار روسی از توانمندترین حریفانم به حساب می آید که اتفاقا در رقابتهای جهانی لاس وگاس هم با هم کشتی گرفتیم.

کریمی خاطر نشان کرد: تمامی حریفان از جمله سعداله‌یف روس را به خوبی توسط کادر فنی آنالیز کردیم و من امید زیادی به شکست او دارم چراکه در جهانی نیز می توانستم از سد او بگذرم اما اشتباهاتم مانع این کار شد.

وی در پایان گفت: انگیزه زیادی برای کسب مدال دارم و باید با دست پر از ریو بازگردم، چراکه از یک سو باید پاسخگوی اعتماد رسول خادم و مربیان تیم ملی باشم و از سویی دیگر زحمات زیادی برای رسیدن به این موقعیت کشیدم. حضور در المپیک و کسب مدال در این میدان بزرگ آرزو و هدف تمامی ورزشکاران است که من باید از این فرصت به خوبی استفاده کنم.

اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل از فردا (یکشنبه) در خانه کشای تهران آغاز می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر