پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 2178
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1392 19:36
مدیرعامل‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در پیام‌های جداگانه، روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در پیام محمد رویانیان که به مناسبت روز 17 مرداد، روز خبرنگار صادر شد، آمده است:

به نام آنکه جان را فکرت آموخت. «ن والقلم و مایسطرون». روز بزرگ خبرنگار که با بهترین روزهای خداوند یعنی ایام ماه مبارک رمضان و روز عید سعید فطر، تقارن یافته است، فرصت مغتنمی است که به پاس دلسوزی‌ها و فداکاری‌های تلاشگران و فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از صاحبان اندیشه و قلم پاک و حق جو بویژه خبرنگاران ورزشی تقدیر کنیم و ضمن تبریک و گرامیداشت این روز فرخنده، یاد و خاطره شهدای گرانقدر که به ما آگاهی بخشیدند، به خصوص شهدای اصحاب رسانه که در صیانت از ارزش‌های اسلامی، شرافت و استقلال ایرانی و در راستای وظایف اطلاع رسانی، جان خود را نثار کردند، بزرگ و گرامی بداریم.

در بیان ارزش آنچه فعالان عرصه خبر انجام می‌دهند، همان بس که خداوند متعال به قلم سوگند یاد کرده است.

خبرنگار، تجسم امانت‌داری، مسوولیت، تعهد، دلسوزی، فداکاری، صبوری و وظیفه شناسی است. وجدان بیدار، تصویرگر زمان، زبان گویا و گوش شنوایی که هم سنگ صبور است و هم سنگ همگان را به سینه می‌زند، در حالی که از خود غافل می‌شود.

تبریک و درود گرم ما را پذیرا باشید، قلم‌هایتان پر بار و اندیشه‌های‌تان پر نور باد.

همچنین در پیام تبریک علی فتح‌الله‌زاده آمده است:

ورزش ایران، در راه بی‌پایان تطور و در مسیر توقف ناپذیر توسعه، دینی بزرگ دارد به بخشی از فرهیختگان عرصه دانش «جویی» و نوآموزی!

ورزش ایران که با سختی اما با اراده، گام به گام پیش آمده و به این پیشروی سنگین ادامه‌ می‌دهد، نه می‌تواند،‌ نه حق دارد و نه می‌خواهد تأثیر بزرگ ورزشی‌نویسان و خبرنگاران را که رکن چهارم پیشرفت‌های اجتماعی‌اند، فراموش کند.

17 مرداد روز شهادت شهید صارمی، خبرنگاری که جان بر سر پیمان نهاد، مبارک روزی است که از حق بزرگ جامعه خبری، به ویژه خبرنگاران و عکس‌نگاران، که هر دو یک وظیفه را هدف غائی خود می‌دانند خبر می‌دهد و اشاره‌ای دارد به یک رسالت در حال انجام عظیم و سترگ.

اینجانب که مفتخرم به حضور در این جمع راه‌گشا و پرتلاش و کم دیده شده، جمعی که خود نیز، ترجیح می‌دهند بی‌سر و صدا باعث ایجاد تغییرات مستمر و دائمی شوند، جمعی که ایستایی را و توقف‌ را برنمی‌تابند و چراغ راهشان، فرمایش آن امام‌ همام است که فرمود، «اگر امروزتان برابر با دیروزتان باشد پس از زیانکارانید» روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و زنان و مردان شجاع و بیداردل ساحت روزنامه‌نگاری تبریک و تهنیت می‌گویم. عمرتان دراز، زبانتان گویا، نیک‌خواهی‌تان مستدام که به ویژه ورزش ایران سخت وابسته به علم و عمل شما است که پیش قراولان روزآمدشدن و نو شدن و مدیریت عالمانه و دانش بنیانید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر