پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 21021
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 11:53
روزنامه قانون گزارشی از سخنان حیرت انگیز نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی منتشر کرده است.

قانون قسمت‌هایی از صحبت‌هایی منتسب به «نادر قاضی‌پور» را منتشر کرده و از وی بخاطر این اظهارات به شدت انتقاد کرده است. در پایان این گزارش آمده که قاضی‌پور چنین اظهاراتی را تکذیب کرده و این در حالی است که روزنامه قانون نوشته که فیلم این اظهارات موجود است. 

براساس گزارشی که قانون از سخنان این نماینده مجلس منتشر کرده است او درباره برخی نمایندگان سابق مجلس و فضای مجلس اظهاراتی شنیع و بی ادبانه مطرح کرده است. 

فرارو به دلیل مغایرت سخنان منتسب به قاضی پور به اصول اخلاقی از انتشار آن خودداری می کند. 

به گزارش قانون، جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه، د‌ر واکنش به این سخنان بیانیه‌ای صاد‌ر کرد‌ و همچنین حجت الاسلام سید‌مهد‌ی قریشی، امام ‌جمعه‌ ارومیه د‌ر خطبه‌های نماز جمعه به این اظهارات واکنش نشان د‌اد‌ه و گفته: «گلایه‌ای از طرف خود‌م و ملت د‌ارم از کسانی که خود‌ را کاند‌ید‌ا معرفی کرد‌ند‌ و بی‌اد‌بی و بی‌تربیتی را د‌ر سخنان‌شان نهاد‌ینه کرد‌ند‌. با عرض معذرت، این جایگاه، جایگاه مقد‌سی است ولی باید‌ حقایق و واقعیت‌ها را عرض کنم. این روش خد‌اپسند‌انه و صحیحی نیست. حتی بعضی از واقعیات هست ولی انسان نباید‌ به زبان آورد‌. توهین و بی‌تربیتی شایسته یک جامعه‌ اسلامی نیست». 

لازم به ذکر است که نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم است و در انتخابات مجلس دهم نیز توانست رای اول این شهر را به دست بیاورد و به مجلس راه یابد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر