چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 15230
تاریخ انتشار: 22 آبان 1394 19:40
اسامی «غرفه»‌های برتر در حوزه‌های ٩ گانه بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات اعلام شد؛

ایسنا در بخش خبرگزاری‌هاو شهروند در بخش روزنامه‌ها، غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات شد


به گزارش راه امروز، عصر جمعه - 22 آبان ماه - در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اسامی برترین غرفه‌های نمایشگاه معرفی شد که طی آن ایسنا عنوان برترین غرفه در بخش خبرگزاری‌ها را به خود اختصاص داد؛ این جایزه به علی متقیان، مدیر عامل ایسنا اهدا شد.

آیین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور غلامعلی حدادعادل (مشاور عالی مقام معظم رهبری و نماینده مردم تهران در مجلس)، نوش‌آبادی (سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حسین انتظامی (معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و جمع کثیری از اهالی مطبوعات و مردم عصر جمعه، 22 آبان ماه برگزار شد.

شورای سیاستگذاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در جلسه صبح امروز خود با جمع بندی، بررسی های کارشناسی در کنار نظرسنجی مردمی غرفه‌های برتر گروه‌های ٩‌گانه نمایشگاه را معرفی کرد.

ارزیابی غرفه‌ها زیر نظر هیات هفت نفره انتخاب به شرح زیر انجام شد:

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه، اعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی مدیریتی شامل شرکت تعاونی مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه های غیردولتی، انجمن مدیران مسئول نشریات کشور، انجمن نشریات کشاورزی و انجمن صنفی مدیران رسانه‌ها.

شایان ذکر است طبق اعلام قبلی، غرفه‌های برتر نمایشگاه امسال که در مراسم اختتامیه از آنها تقدیر شد، علاوه بر دریافت لوح تقدیر، هفت سکه بهار آزادی و تخفیف ٥٠ درصدی بهای غرفه برای حضور در نمایشگاه سال بعد، در طرح رتبه بندی یا ضریب کیفی رسانه‌ها، نیز امتیاز ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. همچنین به پیشنهاد شورای سیاستگذاری نمایشگاه، در صورت امکان نرم افزاری، این رسانه‌ها در جانمایی نمایشگاه مطبوعات سال آینده در اولویت قرار می‌گیرند و همچنین می‌توانند در طرح اشتراک نیم بهاء مطبوعات، بدون نوبت پذیرش شوند.

شورای سیاستگذاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ضمن تشکر از حضور گرم تمام رسانه ها و تقدیر از خبرگزاری دفاع مقدس به خاطر تلاش در خور توجه برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، از حضور انجمن های صنفی در نمایشگاه بویژه انجمن صنفی روزنامه نگاران دفاع مقدس برای برپایی غرفه «رسانه و مقاومت»، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برای برپایی نمایشگاه عکس توافق هسته ای و انجمن نشریات کشاورزی که به جای فعالیت پراکنده، با حضوری هم افزا تلاشی جمعی در جهت تحقق شعار "همه با هم صدای کشاورزی ایران" را محقق کردند، به طور ویژه تقدیر می‌کند.

اسامی «غرفه»‌های برتر در حوزه‌های ٩ گانه بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات به شرح زیر است:

بخش نشریات محلی و استانی /صفای سخن

بخش عمومی و خانواده/چهار فصل

بخش دین و اندیشه/به طور مشترک خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) و خبرگزاری حوزه

بخش فرهنگی – هنری/پایگاه خبری شادشو

بخش آموزشی تخصصی/پایگاه خبری وبدا

بخش سیاسی – اقتصادی/مهرنامه

بخش موسسات مطبوعاتی/اصفهان امروز

بخش روزنامه ها/شهروند

بخش خبرگزاری های عمومی /خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

همچنین در میان ادارات کل ارشاد استان ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان حائز بیشترین امتیاز و غرفه برتر ادارات کل ارشاد استان‌ها شناخته شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر