پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 10544
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1392 21:16








پاکسازی خیابان ولیعصر تهران از ته سیگارها


به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، موسسه نیکوکاری طلوع دارای مجوز فعالیت از نیروی انتظامی در 8 سال گذشته، فعالیت های مختلفی را در مبارزه با معضلات اجتماعی از جمله درمان معتادان، امدادرسانی، ساماندهی کارتن خواب ها و معتادان بی پناه شهر تهران و کرج، آموزش و درمان تعدادی از نوجوانان کانون اصلاح و تربیت، کمک رسانی به خانواده های درگیر با معضل اعتیاد اجتماعی داشته است.

بهبود یافتگان این موسسه در راستای اعتلای فرهنگ حفاظت از محیط زیست و احترام به سلامت آن، همانند اردیبهشت ماه سال 92 که تعدادی دیگر از مددجویان بهبود یافته، پسماندها و زباله های موجود در کوهپایه های دماوند را جمع آوری کردند، قصد دارند فردا 13 اسفند ماه جاری از ساعت 8 تا 16 محدوده میدان تجریش تا چهار راه ولیعصر را از وجود ته سیگارهای ریخته شده بر روی زمین پاکسازی کنند.

این افراد اکنون از مصرف مواد مخدر و سیگار پاک شده اند و با این حرکت قصد دارند، ادای دین خودشان را به گوهر گرانبها و تکرار نشدنی زمین برسانند و با اهدای گل به رفتگران، مأموران راهنمایی و رانندگی، کودکان و سالمندان از آنها به دلیل اینکه زمانی خودشان موجب تخریب خود و دیگران شده اند، عذرخواهی کنند. بر روی پیراهن هایی که بر تن این افراد است عبارت «ببخش و باورم کن» نقش بسته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر