کد خبر: ۴۹۲۴۸
تاریخ انتشار:۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
پیام تبریک مدیر عامل بانک گردشگری براي قهرمانی تیم ملی والیبال
مدیر عامل بانک گردشگری براي قهرمانی تیم ملی والیبال در پيامي، قهرمانی تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی مردان آسیا را تبريك گفت.
به گزارش راه امروز: مدیر عامل بانک گردشگری براي قهرمانی تیم ملی والیبال در پيامي، قهرمانی تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی مردان آسیا را تبريك گفت.

در پيام مرتضي خامي، آمده است: «باعث غرور و مباهات هر ایرانی‌ست که فرزندان برومند و استوارش در ورزش مهیج توپ و تور، چنین مصمم و تماشایی به فتح قله‌های افتخار و سربلندی برای میهن می‌اندیشند. سروقامتانی که در تمامی آوردگاه‌های معتبر جهانی و آسیایی فعل خواستن را  به زیبایی تمام صرف کرده و شور، شادی و افتخاری نو را به ایران عزیز هدیه می‌دهند. نمایش خیره‌کننده این عزیزان در بازی‌های آسیایی نیز همچون قبل ترکیبی از شور و هیجان جوانی، و شعور و بلوغ یک نظم سیستمی بود که با غلبه بر استرالیا به بردی شیرین و خاطره‌انگیز مبدل شد. به سهم خود قهرمانی والیبال کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ را به تمامی هواداران این ورزش و تمامی هموطنان شریف‌مان در جای‌جای ایران عزیز تبریک می‌گویم و به نمایندگی از مجموعه بانک گردشگری به عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی والیبال ایران، تمام‌قد و با عزمی راسخ حمایت از این قهرمانان و دلاورمردان را تا فتح قله‌های رفیع‌تر و زیباتر افتخار ادامه خواهیم داد و به کسب موفقیت‌های بزرگ‌تر و سرشارتر امید و یقین بسیار داریم... ان‌شاءالله»