کد خبر: ۴۳۵۵۹
تاریخ انتشار:۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
زلزله ۵/۹ ریشتری در تازه آباد کرمانشاه/
شمار مصدومان زلزله كرمانشاه به ۱۴۶ نفر رسید
سرپرست اورژانس کشور گفت: در اثر این زلزله تا کنون 146 نفر مصدوم شدند که مصدومیت 103 نفر ترومایی و 43 نفر غیر ترمایی بوده است؛ یک نفر از مصدومان توسط اورژانس هوایی و 20 نفر توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور گفت: امروز زلزله 5/9 ریشتری در عمق 8 کیلومتری تازه آباد کرمانشاه را لرزاند و تاکنون 32 پس لرزه ثبت شده است

وی گفت: بر اثر وقوع این زلزله، استان‌های همجوار استان کرمانشاه در آماده باش هستند و 10 تیم ارزیاب و بالگردهای اورژانس کشور به منطقه اعزام شدند اما برخی از بالگردها به دلیل شرایط نامساعد جوی و تندباد مجبور به بازگشت به آشیانه شدند.

کولیوند ادامه داد: در اثر این زلزله تا کنون 146 نفر مصدوم شدند که مصدومیت 103 نفر ترومایی و 43 نفر غیر ترمایی بوده است؛ یک نفر از مصدومان توسط اورژانس هوایی و 20 نفر توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

سرپرست اورژانس کشور بیان کرد: این زلزله باعث ریزش کوه در مسیر شرق به غرب به جوانرود – ثلاث باباجانی شد و در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، کرند، پاوه، سرپل ذهاب و جوانرود منجر به شکستگی شیشه‌ها و ترک‌ها در دیوار منازل روستایی و شهری شده است.